Retur og angrerett
Sist oppdatert: 29.03.2025
Hos Scandlet vil vi at du skal være fornøyd med kjøpet ditt. Derfor tilbyr vi full angrerett i henhold til norsk lov. Her finner du det du trenger å vite:
1. ANGRERETT
Som forbruker har du 14 dagers angrerett fra den dagen du mottar varen, jf. angrerettloven. For å benytte angreretten må du gi oss skriftlig beskjed innen fristen.
Krav for angrerett:
- Varen må være ubrukt og i samme stand som da du mottok den.
- Du må kunne dokumentere kjøpet (f.eks. ordrebekreftelse).
Slik angrer du: Send en e-post til kundeservice@scandlet.com med ordrenummer, hvilke varer du ønsker å angre på, og at du benytter angreretten. Ved godkjent angrerett vil du få refundert beløpet.
2. RETUR
Scandlet tilbyr ikke fysisk retur av varer, da våre leverandører ikke tar imot retur. Ved godkjent reklamasjon eller angrerett, vil du få refusjon uten å returnere produktet fysisk.
3. UNNTAK FRA ANGRERETTEN
Følgende produkter kan ikke refunderes:
- Forseglede hygieneartikler og intimprodukter som er åpnet.
- Digitale produkter der nedlasting er startet.
- Varer produsert eller spesialbestilt etter kundens ønske.
4. FEIL ELLER SKADET VARE
Dersom du mottar en defekt eller skadet vare, ber vi deg kontakte oss så snart som mulig med:
- Bilder av varen og emballasje
- Beskrivelse av feilen
- Ordrenummer
Vi vil behandle saken så raskt som mulig og tilby refusjon, prisavslag eller ny vare dersom det er aktuelt.
SPØRSMÅL?
Send oss en e-post på kundeservice@scandlet.com, så hjelper vi deg gjerne!
Takk for at du handler trygt hos Scandlet – alltid med rett til å angre.